Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

111101 .

Kategori: What on earth am I saying?

Tänkte att jag skulle försöka mig på det här igen. att blogga alltså.
En helt ny, fräsch blogg.
Varför vet jag egentligen inte. det är kul att skriva, men jag skriver aldrig om nåt som har betydelse.
Det här kanske blir en dagbok, kanske en dagens-outfit blogg (väldigt osannolikt, eftersom jag typ äger 5 olika outfits. skulle inte bli särskilt varierande), eller en gnäll-blogg där jag skriver när ingen annan orkar lyssna och får mig själv att framstå som sveriges bittraste människa. Jag vet inte. Vi får se vart det här tar vägen.
Ska knapra i mig lite piller (halsböld, undvik det om ni kan) och sen försöka sova.
Pusshej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: