Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

111108 .

Kategori: What on earth am I saying?

Okej. Jag är en tönt. Jag erkänner, för jag insåg det verkligen idag:
  • Jag har Steve Urkel glasögon.
  • Jag läser böcker som handlar om vampyrer.
  • Jag börjar sticka (förresten, ger det tönt- eller tant-poäng?) halsdukar (det är det enda jag kan sticka) varje höst (sen några år tillbaka dessutom, så jag har nog varit tönt ett tag).
  • Spelet jag spelar mest på iPhone för tillfället heter "Pet Salon" (Laddade ner det åt Anabelle från början, bara så ni vet)
  • Ibland skrattar jag som en häst.
Ja, you name it. Jag skulle kunna fortsätta i evigheter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: