Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Excuse me, I died for a while.

Kategori: What on earth am I saying?

Det har inte blivit så mycket skrivet i den här bloggen på ett tag av olika anledningar.
Jag har varken haft tid, lust eller ork att berätta om mitt tråkiga liv.
'
Idag har jag tagit helg för den här veckan. Välbehövligt må jag säga och jag har faktiskt gett mig själv ledigt från pluggandet ikväll. Ska nog nte ens titta åt böckernas håll imorgon heller.
'
Jag känner verkligen att den här bloggen kommer bli ännu tråkigare än vad den redan är om jag fortsätter skriva.
I försök att liva upp den bjuder jag på lite bilder från gamla äventyr. Jag saknar äventyr. Och sommar!
'
Åkte spontant till Kalmar och Öland med Marre och Linda. Vi bodde i en bil, solade, och festade. Mycket.
'
Jag och Linda drog till Göteborg över en helg. Bodde i bilen, fick inbrott och festade med random folk (som denna torparpojke till exempel), men var lika glada för det.
'
Och var på Liseberg i ösregn.
'
Gaaalen kryssning med Bella och Linda.
'
Drog och campade med Bella i Stockholm.
'
Och smugglade in så mycket vin vi kunde bära på in till campingen.
'
Vi träffade Linda och var på Grönan.
'
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: