Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

A good night's sleep. Because I'm worth it.

Kategori: What on earth am I saying?

Helvetestenta nummer 1 är avklarad. Förhoppningsvis. Tror faktiskt det blir omtenta på den. Satt och räknade lite; 33,6 poäng krävs för godkänt. Jag tror jag kan ha skrapat ihop 32 poäng.. Så drygt.
Jaja, det går som det går och jag förtjänar faktiskt mer än väl att gå och lägga mig redan nu, efter alla tidiga mornar och sena nätter av pluggande.

Imorgon ska vi visserligen åka iväg tidigare än vanligt, eftersom det är lussefirande på dagis. Då ska man sitta där och se road ut och lyssna på när dagispersonalen sjunger alla sånger, för att barnen är för blyga och hellre står och petar på varandra med sina batteridrivna ljus. Det är samma sak varje år. Sen blir det lite fika och sittplatserna räcker aldrig (fast med stora magen kan man säkert fiska till sig en plats!) och det är trångt, för varje barn har med sig minst en förälder och gärna en farmor och farfar. Även Anabelle. Hon har med sig mamma, pappa, farfar och mormor.
Och varför går jag ens dit då, om det är så trist, undrar ni? Därför att jag älskar min Anabelle och tänker inte vara mamman som inte ens kunde offra dig att komma på lussefirandet på dagis, för hon tänkte bara på sig själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: