Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

All I want for X-mas is nothing.

Kategori: What on earth am I saying?

Såhär års blir man ju ofta tillfrågad om vad man önskar sig i julklapp. Och alltid svarar man antingen något oseriöst eller att man inte önskar sig någonting alls.
I de flesta fall stämmer det ju inte. Inte i mitt fall i alla fall. Det finns ju alltid NÅNTING man vill ha (eller behöver), vilken tid på året det än är. Stora som små, roliga som tråkiga grejer.
Vi närmare eftertanke, tänker jag flera gånger per dag på saker jag vill ha. Idag senast tänkte jag att jag vill ha en pärm och behöver några nya kollegieblock. Typ världens tråkigaste grejer, men just därför tänker jag att jag skulle bli glad om jag fick det. För att man hellre lägger sina egna pengar på roligare grejer än kollegieblock. Strumpor är ju också en såndär grej som jag inte gärna lägger pengar på. Anledningen till varför jag alltid har trasiga strumpor på mig. Jag köper aldrig nya.

Slutsatsen av det här inlägget? Jag vill ha julklappar, men gärna nåt tråkigt. Som kollegieblock eller strumpor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: