Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

120214 .

Kategori: What on earth am I saying?

Jag har aldrig varit den som firar, eller ger Alla hjärtans dag någon speciell uppmärksamhet.
Jag känner inte heller att jag även i år behöver skriva en predikan om varför det är så. Kort sagt tycker jag att man har gjort alla hjärtans dag till en alldeles för stor grej och ingen vet varför dagen egentligen firas.
Jag uppskattar de jag tycker om alla andra dagar på året också och behöver inte pricka in 14e februari i kalendern för att komma ihåg att visa det.
Dessutom tror jag att jag hittade den bästa Alla hjärtans dag presenten någonsin idag!
Skippa geléhjärtan, chokladaskar och rosor, som troligen bara bidrar till miljöförstöring ändå på ett eller annat och ge bort en get istället! Klicka här!
Jag ska lätt köpa en present där, så fort pengarna trillar in på kontot, det vill säga (att vara student och befinna sig i mitten av en månad går inte ihop. Tyvärr). Jag hem mitt CSN-kort idag, förresten, så nu kan jag börja utnyttja studentrabbatter, tjiho!
¨
För övrigt, rullar livet som som tidigare. Plugget tar största delen av min tid och jag hinner faktiskt inte med så mycket annat alls. Gymmet har fått vänta i 4 dagar nu, så ska försöka ta mig tid och ork resten av veckan.
¨
¨
Nu har jag myst ihop mig i soffan med filtar och en storkopp varm nyponsoppa.
¨
¨

Kommentarer


Kommentera inlägget här: