Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

120118 .

Kategori: What on earth am I saying?

Ojdå, jag lyckades glömma bort den här bloggen fortare än jag trodde.
Det har hänt en del sen sist. Jag är tillbaka i Örebro och går numera i skolan, eller ja, sen 3 dagar tillbaka i alla fall.
Skolan är faktiskt himla kul. Jag är så trött på att jobba. Antar att man blir det om man sitter i fel bransch liksom, som inte intresserar en.
Målet är att bli barnmorska och det är jag tidigast klar med om 6 år, så länge inget oväntat inträffar. Snacka om långtidsplanering.
***
Och förresten, hör och häpna! Jag GYM-debutade idag! Jag har liksom inte tränat regelbundet på 4 år.
Nu ska jag fan bli gamla vanliga 15 kilo lättare Sanna igen!
Jag gör framsteg med rökningen också. Röker allt mindre och mindre.
Gud, vad bra allt känns nu när jag ser det i text framför mig. Jag är visst kanske inte så misslyckad som jag befarade trots allt!
***
Sen måste jag också tillägga att:
Sanna gillar för tillfället: Prison Break, Lipton Tropical Fruits Te och skolan.
Sanna ogillar för tillfället: Ohälsa, vinter och sitt hår.
***
Pusshej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: