Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Don't think too much. You'll create a problem that wasn't even there in the first place.

Kategori: What on earth am I saying?

När allt känns jobbigt och fel, fast det inte alls är något som är det. Då blir det ännu jobbigare, eftersom man inte vet vad det är man ska rätta till. Så har jag haft det den senaste tiden och speciellt de senaste dagarna. Min lösning på problemet har varit att bosätta mig i sängen under ett täcke där jag gömt mig för världen. Det är ju egentligen ingen lösning utan mer en flykt, för det har ju inte precis funkat och inget har blivit bättre.

'

Jag har stängt ute den sociala världen totalt. Inte för att jag är sur eller så, utan jag har bara inte orkat.

'

Jag vill också påpeka att jag är inte ledsen. Inte alls. Det är bara tungt i mitt huvud. Kanske bara har för många saker att tänka på helt enkelt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: