Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

If a cluttered desk signs a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

Kategori: Inredning och pyssel

Det här skrivbordet fick jag av mamma, som i sin tur fått det av en vän, som i sin tur ärvt det av sin mor.

Stolen har jag fått av svärfar. Tror han köpte sex stycken på loppis eller auktion till sin första lägenhet (han är 60+ idag). Bordet var brunmålat och stolen i ek med en brun sits i skinn.

Voilá, så fick de båda nytt liv när de kom till min ägo! ' Dessa är dock inte speciellt nyligen omgjorda (typ i vintras/våras nån gång), men de var ändå början på all makeover som komma skall.

Kommentarer

  • Selena säger:

    Jättefint! Du har känsla för sånt där .. fixa och greja :D

    Svar: Tack, fina du! <3
    Sanna är mitt namn och det här är min blogg. I den skriver jag om mig och min vardag. Jag är mamma till världens bästa snart-4-åring och nummer 2 väntas komma i mars 2013. Snart blir jag dessutom fru och börjar plugga till sjuksköterska.

    2012-08-03 | 00:51:56
  • DennisTot säger:

    sky pharmacy canada canadian pharmacy on line pharmacy best pharmacy in canada

    2022-11-27 | 15:12:15
    Bloggadress: http://skypharmacyreview.online/
  • Matthewnax säger:

    online pharmacy no prescription no prescription discount pharmacy

    2023-05-02 | 07:25:56
    Bloggadress: http://onlinedrugswithoutprescriptionscanada.ru/
  • PrestonScows säger:

    canadian non prescription pharmacy canada pharmacy 24h

    2023-05-03 | 01:43:20
    Bloggadress: http://canadianpharmacyonlinestore.ru/

Kommentera inlägget här: