Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

120312 .

Kategori: What on earth am I saying?

Hej världen. Jag lever.
Efter mycket trassel med både det ena och det andra, börjar livet ordna sig igen.
Bland mycket annat har  jag betat av monsterberget med skolarbete, som aldrig tyckets ta slut.
Vad som dock är ännu skönare var att idag få bekräftat att jag inte gjort allt för ingenting. Efter ett möte med studievägledaren i förmiddags, fick jag mycket beröm för mina shit nice betyg och han menade i princip också på att han skulle bli religiös om jag inte kom in på universitetet till hösten. Man behöver höra sånt ibland. Att man är bra och att folk tror på en, alltså. Hur som helst det + det fantastiskt fina vädret gav mig helt ny energi idag. Det känns som att så gott som allt snart är på plats i hjärnan igen, finfint!
'
Äntligen kan jag också göra comeback i mitt sociala liv. Så, Hej! alla kompisar, nu är jag tillgänglig igen!
Dessutom kan jag äntligen börja träna igen! Har varken funnits tid, ork eller lust till det den senaste tiden.
'
Nu ska jag rota fram mina solglasögon som legat i ide hela vintern!
'
'
'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: