Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

120313 .

Kategori: What on earth am I saying?

Det är samma sak varje år. När våren kommer blir jag pigg och inspirerad att hitta på så mycket. Nästan lite för mycket och tyvärr slutar det ofta med många halvfärdiga projekt som aldrig avslutas. Det kan ha med lite vad som helst att göra.
Jag orkar gå upp tidigare (långt ifrån varje dag, men definitivt oftare) och lägga mer tid på att faktiskt göra sig iordning på morgonen. Hela vintern har jag traskat runt som ett slafs.
Dessutom vaknar min sko-fetisch till liv när man kan gå ute dels utan att halka och slå ihjäl sig och dels utan att förfrysa tårna.
'
Ge mig ett par Jeffrey Campbell, typ NU!
'
'
Häromdagen fick jag för mig att sticka en tröja, snyggt att ha under skinnjackan, tänkte jag. Sen kom jag på att jag inte vet hur man gör, så det sket sig.
Då fick jag ett enormt sug efter bullar istället, så jag handlade ingredienser, men baket blev aldrig av, så suget består (det här med halvfärdiga projekt, fattar ni?).
Imorgon är jag trots allt ledig, så jag får nog ta tag i det då. Om jag inte skulle råka hitta på något annat, det vill säga. Den som lever får se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: