Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

120317 .

Kategori: What on earth am I saying?

Jag blir så naiv så fort solen tittar fram lite.
Byter ut dunjackan mot skinnajacka och behåller den på, trots att det bara är 3 grader varmt resten av veckan.
Tänker att "man kanske kunden lägga sig och sola redan till helgen?".
Har tydligen varit likadan sen jag var liten, enligt mor, så nu får jag skylla mig själv. Har i stort sett frysit arslet av mig hela veckan (jag lär mig inte av en dag heller, utan nu kommer jag ha skinnjackan tills det faktiskt blir varmt!) och har blivit sjukt snorig på köpet. Fräscht!
Men, men. Med en mysig tröja under, en fet gosig halsduk och eventuellt om mössa håller man sig varm!
'
Helgen har bestått av både det ena och det andra. Familjemys, bullbak och 2-årskalas! Dock har jag i vanlig ordning varit riktigt dålig på att ta bilder, och de få bilder som tagits är som vanligt på linslusen Anabelle.
'
Pannkakstorsdag.
'
Bull-fredag.
'
En glad Anabelle på väg till födelsedagskalas!
'
Det blev lite utomhuslek också, medan jag stod och huttrade i min minimala skinnjacka.
Som ni ser har jag även bytt ut ungens jacka till en betydligt tunnare och skippat mössan. Tur att hon är 118 gånger mer varmblodig än mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: