Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

120318 .

Kategori: What on earth am I saying?

Idag har jag varit sjukt seg och verkligen inte gjort ett skit, rent ut sagt. I stort sett har jag och Anabelle legat i hennes säng under ett täcke hela eftermiddagen (och ligger fortfarande kvar) med Disney-film, juice och chips- och ostbågsrester.
Jag behöver alltid minst en sån dag i veckan och söndagar passar alldeles utmärkt. Då hinner jag sortera i hjärna och filura på kommande projekt, bland annat.
Då kan man ju undra vad jag har kommit fram till idag.
Jo, till att börja med har jag börjat fundera lite på hur ett kaninhus kan se ut, om det bättre/billigare att bygga själv eller köpa fördigt. Planerna är alltså att Anabelles långöra Zlatan ska flytta ut när det blir lite varmare och att han sen ska bo där typ alltid.
Sen har jag också tagit ett beslut gällande familjeekonomin. Vi ska ge ICA's Billiga veckan ett försök. Sjukt billigt ju, max 400 pix för sammanlagt 20 portioner mat. Tanken är dels att komma billigare undan, men också att ha bestämda menyer att följa då vår fantasi i köket här hemma är ganska bristfällig. I princip lever vi på mackor, tacopaj, pannkakor och makaroner med korv. Inte så spännande.
'
Från och med imorgon är det träning minst 3 gånger i veckan som gäller igen. Det ses fram emot!
(Tråkigt dock att alla andra är såna slapparslen som aldrig orkar följa med till gymmet)
'
På tal om inget hittade jag världens kanske sötaste iPhone-skal:
(bild brån weheartit.com)
'
Nu blir det en stor kopp te och en cigg (DÅLIGT, jag vet!)
'

Kommentarer

  • joanna-livet med Aspergers syndrom! säger:

    Hej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag var 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppen hjärtat om livet med diagnoser för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund eller diagnos:)

    Så besök gärna min blogg:)

    Kram



    Ps. Har massa tävlingar med fina prisen och även en dagens blogg tävling varje dag där du har chansen att bli länkad inför mina 400-800

    unika läsare dag så passa på att anmäla dig:)

    2012-03-19 | 16:16:15
    Bloggadress: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här: