Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

My man knows how to treat a lady. Sometimes.

Kategori: What on earth am I saying?

Det vart inte så mycket gjort igår ändå. Jag skulle vilja påstå att jag var lat, men egentligen är nog utmattad ett mer passande ord. Mest fysiskt, men även mentalt.
Jag slapp göra semlor också. Anton kom hem med 2 stycken (Anabelle gillar inte semlor, så hon hade fått kakor istället) från Jeremiabageriet i Wadköping. Jag upptäckte deras semlor förra året och de är som sända från himlen! Jag hatar mandelmassa i vanliga fall, men deras är fantastisk. Mycket annat gott har de på det där lilla bageriet också, så det är verkligen något jag rekommenderar!

Idag har jag och Anabelle hittat till civilisationen och häckar hos mamma. Jag har lite symaskinspyssel att ta itu med och måste låna mammas symaskin, eftersom min trogna maskin plötsligt gick sönder i höstas.. Buhu.
Får se om jag finner energi till det under dagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: