Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Sleeping beauty.

Kategori: What on earth am I saying?

Jag kan gå upp tidigt på morgonon, det är inga problem. Visserligen måste jag ställa minst 3 och helst 6 larm för att det ska gå, men ändå. Mitt problem är att jag inte gärna skyndar mig.
Om jag ska åka med bussen 7.15, brukar jag gå upp 5.30. Annars hinner jag inte. Jag vill ha tid att sitta ner, att dricka mitt te medan jag funderar på vad jag ska klä på mig, att byta om minst 2 gånger och gärna städa i ordning lite hemma också.
MEN! Vad har hänt under julen?! Jag har försovit mig både igår och idag. Igår sov jag bort hela morgonen och var i skolan lagom till föreläsningen kl 13 och jag har nog aldrig i hela mitt liv varit snabbare ut genom dörren än jag var imorse, då jag lyckats stänga v väckarklockan i sömnen igen och vaknade 20 minuter(!) innan bussen gick. Tror fasen att jag fortfarande hade kuddavtryck i ansiktet när jag klev på bussen.
Provar en gång till imorgon, tredje gången gillt liksom. Då måste jag dessutom hinna med bussen en timme tidigare. Undrar hur det ska gå då?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: