Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Time runs wild.

Kategori: What on earth am I saying?

Om en månad minus en dag är det bröllop. Helt sjukt och det är såå mycket som inte är klart!
Tårta, jag tänkte göra egen, Anton vill beställa.
Antons kläder, oinköpta.
Anabelles klänning, ligger halvfärdig.
Meny, oplanerad.
Blommor, icke beställda.

Jag vet inte vad traditionen säger, om man får visa sin klänning i förväg osv, men jag är ändå inte mycket för traditioner. 
Ungefär såhär har jag i alla fall tänkt mig:

Min klänning, dock ingen riktig brudklänning, men det här är jag. Hade känt mig sjukt obekväm i en gräddbakelse till klänning.

Vitt, grått och rosa blir färgtema. 

Tillsammans med mamma håller vi på att sy (nästan) en sån här klänning till Anabelle.

 

Brudtärneklänningarna är kirrade och ser ut såhär!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: