Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Vecka 14.

Kategori: Preggo

Ännu en vecka har rusat förbi och jag går nu in i graviditetsvecka 14. 
Magen börjar bli stor nu och jag får inte på mig normala byxor längre, utan har faktiskt fått börja med mamapants redan.

Dagens mage:
 
I onsdags ver vi på KUB-ultraljud (alltså kolla hur stor risken är att barnet har en kromosomavvikelse, typ Downs). Risken var 1 på 20000, alltså väldigt låg. Enligt spec.barnmorskan såg allt hur bra som helst ut!
Det var i alla fall full fart på lilla Karl-Betty som mer än gärna visade upp sig med en och annan kullerbytta dessutom:

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Hej! Jag halkade in på din blogg och började läsa lite ich det blir att jag fortsätter med det.. Jag är själv gravid med vårt andra barn och har också BF i mars :) Så det är ju roligt att följa någon man nästan är lika långt gången som :)

    2012-09-07 | 19:54:21
    Bloggadress: http://Sweetangie.blogg.se

Kommentera inlägget här: