Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

120325 .

Kategori: What on earth am I saying?

Alltså, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Som sagt har min dator försökt ta sitt liv. Måste fixa den innan jag hinner samla på mig alltför mycket skolarbete.
iPhonen tog sig en simtur i toaletten igår också. Som att det inte räckte med att den redan innan levde sitt eget liv, nu fungerar typ inget. Ångest!
'
För att få klaga ännu mer har jag så ont i fötterna från gårdagens utekväll med Selena, att ett långt varmt fotbad med massage inte hade suttit fel. Tyvärr äger jag ingenting att bada fötterna i (måste skrivas upp på inköpslistan!).
Dessutom var jag uppe efter bara 3 timmars sömn för att åka till Boda Borg, vilket resulterade i ännu mera smärta i fötterna och blåmärken på hela benen. Aj!
Det var väldigt roligt trots allt, även om vi gick som stelopererade pingviner efteråt.
'
Nu blir det alldeles strax sängen som gäller för min del. Har lite sömn att ta igen för att orka upp till skola och dagis imorgon. Jag blir trött bara jag tänker på det.
'
Mina sexiga spiror:

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: