Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

A little bit of this and a little bit of that.

Kategori: Inredning och pyssel

Varvar pluggandet med hemmapyssel. En tom köksvägg har fått två vägghyllor med lite allt möjligt på.

Tre ölflaskor från typ stenåldern som jag fyndat i ladugården här hemma (Ja, det är så illa att vi har en ladugård. Den är också från typ stenåldern och rätt förfallen..).
En vit liten hink som jag fyndat hemma hos mamma och tanken är väl att den ska få nån lite julblomma satt i sig nån dag.
En gammal och sliten bricka som jag fyndat hos svärisarna. Funderar på om jag ska fräscha till den med ny vit färg, eller om den ska få vara som den är.
Tre flaskor glögg och en burk med mandel och russin. Både jag och Anton är barnsligt förtjusta i glögg och tar oss en varsin kopp varje kväll såhär års.
Diverse kokböcker.
Stor glasburk som också är fyndad hos svärisarna. För tillfället innehåller den dagsfärsk hemmagjord honungsrostad müsli!
Svärfars hemslungade honung.
Bitsocker. Brunt när man vill lyxa till det och vitt när man inte vill lyxa.
Muggar från Indiska.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: