Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Student+Dying=Studying

Kategori: What on earth am I saying?

Förr, innan jag börjde plugga själv, hatade jag när någon av ens vänner menade att de inte kunde vara med på det ena eller det andra, därför att de var tvugna att plugga. "Vadå? Ett par timmar av sitt liv kan man väl avvara? Hur mycket plugg kan man ha? Hon pluggar ju jämt när vi ska göra nåt!" tänkte jag ofta.
Men nu förstår jag. Till 100%. Vissa gånger har jag inte egentligen inte ens tid att sova på natten. Vid vissa tillfällen skulle jag behöva pausa tiden och bara andas lite, men jag fortsätter kämpa. 9 veckor till och sen säger jag upp mig som student i 7 månader innan det är dags igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: