Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Vecka 25 & 26.

Kategori: What on earth am I saying?

99 kvar till beräknad förlossning idag. Tvåsiffrigt alltså. Snart dags!
Jag mår bra bortsett från ryggvärken som blir värre och värre för varje dag.
(Igår dammsög jag och sen kunde jag inte gå på resten av dagen. Pensionärsvarning?!)
Just nu känns det som att det bara är en tidsfråga när jag måste rota fram kryckorna ur förrådet..

Förra veckans och veckans mage:

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Det är hemskt, jag har samma problem och det är inte lätt med en livlig ettårig hemma.. :/ hoppas du slipper kryckorna!

    2012-11-21 | 19:24:00
    Bloggadress: http://SweetAngie.blogg.se

Kommentera inlägget här: