Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Trick or treat?

Kategori: What on earth am I saying?

Alltså, är det någon i det här avlånga landet som egentligen vet när Halloween faktiskt är? Känns som krogar kör olika och folk har sina Halloweenfester olika. Fast det är väl skitsamma egentligen? Vi vet ju alla att det är den tiden på året och kan man ha julfest typ hela december så..?

Hur som. Jag sitter just nu på en av åtta bussar som passerar vårt hus om dagen på väg till civilisationen. Tro det eller ej jag ska faktiskt till Systembolaget och köpa öl. Som jag ska dricka. Non alcoholic of course, men ändå. Det är liksom 5 månader sedan jag ens kände smaken sist och jag känner mig som en 20-åring som ska till bolaget för första gången.
Ikväll vankas det nämligen fest med snygga tjejer och det är jag faktiskt mer än värd ur mååånga olika aspekter!

Trevlig kväll!

Bild från förra årets Monstergalej:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: