Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

My 2012 (part II)

Kategori: What on earth am I saying?

Juni:

Jag försökte plugga, men allt annat var mycket roligare.


Pimpade syrran när hon skulle på bal.


Bonden släppteut sina kor. Utanför vårt hus. Det stank och man kan aldrig tänka sig hur högljudda kor är.


Dagis var stängt en dag. Spontantripp till Kolmården!


Jag köpte massa skor!


Midsommarfirandet bestod av grill, musik och lite vin hemma (inget vin för Anabelle).


En dag åkte vi till Grönan.


Och jag var visst gravid?!

 
Juli:

Vi bestämde oss för att gifta oss.


Jag fick mitt livs första getingstick och grät lite. Anton gjorde världens proffsigaste omläggning..


Åkte till fjällen för första och sista gången sommartid. Det var inte ens varmt. Inte ens lite. Och det var mer mygg än syremolekyler i luften.


Jag blev bromsbiten för andra gången i mitt liv och såhär såh min fot ut i typ en månad. Fick bara på mig Foppatofflor och kände mig allmänt sexig.


Augusti:

Lågt mestadels hemma och ville kräkas upp allt jag hade inom mig, tack vare den här lilla pojksnoppen.


En dag blev jag ivägrövad på möhippa!
 
 
September:

Vi gifte oss, åkte på minibröllopsresa till Loka Brunn, jag började läsa till sjuksköterska på Universitetet, fyllde 23 och så var det med det.
 
 
Oktober:

Anabelle fyllde 4 år, och jag gjorde en totalmisslyckad tårta..


Det började bli kallt.


Jag började bli tjock.


Och jag fick nåt målarryck och målade massa möbler vita.


November och december har bokstavligen talat ENBART bestått av plugg. Därmed inga bilder värda att visa tagna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: