Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Things that annoy me.

Kategori: What on earth am I saying?

- Ljudvolymen på min egen andning.
Jag andas så sjukt högt numera så jag stör mig själv. Jobbigt.

- Att inte veta om jag är godkänd i höstterminens sista kurs.
Omtentan är 9:e mars och det känns inte som att det kommer vara läge att närvara då..

- Att majoriteten av det här landets miljonvinstvinnare verkar vara förvirrade pensionärer utan uppfattning om pengars värde.
En gammal dam som vann över 9 miljoner på Postkodlotteriet skulle köpa ett nytt köksbord (?!) och en farbror skulle göra en resa till Säffle för att ta en kopp kaffe (?!).
Total waste of money säger jag. Ge dom till oss som är i bättre behov istället!

- Att jag har tänkt göra massor, men ligger som en medvetslös späckhuggare i soffan eller sängen större delen av tiden.
Trappen skulle målas och tapetseras, massa symaskinspyssel står på listan, lite målning, lite skruvning, lite shopping och lite socialt umgänge. Men nej. Jag ligger här och är halvdöd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: