Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

So little time, so much to do.

Kategori: What on earth am I saying?

Det står lite still just nu. Med allt, alltså. Anton jobbar bara nätter, så jag får så gott som klara mig själv med 2 barn, hushållsarbete och annat pyssel (som renoveringen av trappen exempelvis). Tiden och orken räcker inte till så mycket mer än, bebismatning, blöjbyten och den dagliga dammsugningen. Ibland lagar jag mat också.

Däremot har jag kommit på lite nya planer medans det inte blir så mycket gjort (sakta i backarna, en sak i taget, Sanna!), men det får bli efter att trappen är klar (hur jag nu ska ha tid med det sen när skolan börjar om drygt en månad..?).

I brist på annat bjussar jag på en bild på världens finaste kille. I'm just kind like that.

Kommentarer

  • madde säger:

    Hörde att ni skulle skiljas? :/ fan va tråkigt! :(

    Svar: Va? Nej, det har vi inte haft planer på. Vem säger det och vem är du?
    Sanna Sandberg

    2013-08-28 | 10:07:07

Kommentera inlägget här: