Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Let's fucking do this!

Kategori: What on earth am I saying?

Härom dagen vägde jag mig och fick lite ångest faktiskt.
Jag ska göra det enkelt för er:
När jag fick veta att jag var gravid: 55 kg (idealvikt)
När jag kom in på förlossningen: 70 kg
Nu: 64 kg (!!!)
Jag har alltså 9 kg att gå ner och målet är såklart att de ska vara borta tills det är dags att börja med sommargarderoben! Så från och med måndag (ny vecka, nya tag liksom) är det minst en ordentlig barnvagnspromenad om dagen som gäller och så är det slut på den fula ovanan jag dragit på mig under graviditeten, att häcka i soffan och äta nåt onyttigt mest hela tiden.
Heja heja mig!

Kommentarer

  • Therese Thelin säger:

    Ser ut som mina siffror, bara det att jag fortfarande vägde 65kg 4 år senare :s

    2013-03-16 | 19:46:24
  • Leyla säger:

    Jag är på!

    2013-03-17 | 19:19:25
    Bloggadress: http://www.leylasener.blogg.se

Kommentera inlägget här: