Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Night shift.

Kategori: Preggo

Har precis klivit på mitt nattskift efter några timmars sömn, så nu är det Antons tur att sova. Vi har fått en sån där bebis som inte gör nåt annat än att sova på dagarna och gärna är vaken på nätterna, förstår ni. Precis som jag misstänkte av att döma hans dygnsrytm i magen.
Imorgon (eller ja, senare idag blir det ju egentligen) ska vi på återbesök på BB (varför heter det återbesök, när vi inte ens har varit inlagda där? Konstigt) och besikta bebisen. Jag tycker att han har blivit lite gul i ögonvitorna, men hoppas att det inte är såpass allvarligt att vi måste stanna och sola honom.

För övrigt har vi haft besök av bästa Linda idag och syrran+hälft var också här en stund.
Linda och jag tog en sväng ute och premiärkörde barnvagnen, så nu är jag har kört den IRL, så att säga, kan jag (hittills) konstatera att den helt klart är godkänd!

Nu har jag kramp i armen och lillebror verkar faktiskt (peppar, peppar!) ha somnat rätt djupt, så jag ska försöka lägga ner honom i sin säng och sova vidare jag med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: