Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Hey hey! It's Saturday!

Kategori: What on earth am I saying?

Längsta dagen på länge! 19.30 var jag frustrerad över att barnen fortfarande var vakna för att klockan i mitt huvud var minst 22. 
Redan klockan 6 ringde klockan en lördag som denna. Anton skulle iväg och spela någon fotbollturnering och för mig själv var det heldagskurs i Första hjälpen/Hjärt-lungräddning på barn som gällde. (Mycket bra kurs för övrigt! Får ni chansen, gå den!)
Kidsen fick en heldag med framor och farfar och hade tydligen också vart iväg på lite födelsedagsfirande hos sin farbror. 

Jag har slappat till lite på pluggfronten, känner jag. Det har varit mycket att stå i de senaste 2 veckorna, men imorgon får bli en pluggdag!
Jag förstår inte ens varför jag antecknar på föreläsningarna. Anteckningarna är i efterhand helt obegripliga så måste jag gå igenom allt från början i alla fall. Får nog hitta på nån annan metod, för som det är nu tar alldeles för mycket tid. Tid som inte finns när man är morsa till 2 små ligister som mina ungar. 

Nu har Wilton i alla fall tvärdeckat. Han har tydligen haft högsta växeln i hela dagen. För mig blir det en kopp te (Lipton's Blueberry Muffin te, gudomligt gott!) och ett eller två avsnitt av Revolution. Sen gissar hag på att jag också är helt färdig för sängen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: