Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Exams are getting tougher.

Kategori: What on earth am I saying?

En vecka sedan läkemedelshanteringen nu. Har haft sååå mycket going on att jag faktiskt glömt bort den helt och hållet tills jag kom att tänka på den tidigare idag. 
Ifall nån skulle undra hur det gick, så kändes det bra. Jag förväntar mig inget gyllene VG, men skulle bli riktigt förvånad om jag inte blir godkänd. Skönt att känna så efter en tenta någon gång också!

Dagens händelse var den praktiska examinationen, som varit min stora fasa hur länge som helst. 
På nåt sätt känns det som att det har gått lite för bra för länge nu, så snart måste det komma ett misslyckande. Och det mina vänner, misslyckades, det ska jag säga att jag gjorde idag. Med stora bokstäver. MISSLYCKADES. 

Fan, jag orkar typ inte ens tänka på det. Sån ångest över hela grejen. 
Men om jag ska försöka vara lite positiv, vilket inte är min starkaste gren, så är det väl kanske ändå bättre att tabba sig ordentligt än att göra nåt litet fel som man kanske inte märker själv. Då vet man ändå från början vad resultatet kommer att bli, än att gå runt med den där ovissheten i väntan pä resultatet. 

Nu står mina ögon i kors och hjärnan stängdes av redan under förmiddagen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: