Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

The first 5 days after the weekend are always the hardest

Kategori: What on earth am I saying?

Vilken jävla dag det har varit! Vad har Sanna åstadkommit, undrar ju ni, eftersom Sanna är så trött?
Jo, jag ska tala om att Sanna har inte åstadkommit någonting alls idag. 
Sen klockan 6 har jag varit vaken ändå. När Wilton sov vid lunch försökte jag plugga. Det gick lite sådär va, eftersom han vaknade igen när jag precis skulle komma igång på riktigt. Sen har han varit allmänt jobbig idag. Gnällgnäll, klängkläng, skrikskriiiiiik, osv.
Dessutom har Anabelle regredierat idag. Tror nästan hon var lite värre än Wilton. 
Och så undrar Anton varför jag inte vill ha fler barn. De här två monsterungarna räcker så det blir över ska jag säga.
Nu ska jag lägga mig och som en klubbad säl. Ääääända till kl 05.30 imorgon i alla fall...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: