Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Rise up and be the best you can be.

Kategori: What on earth am I saying?

Tentaplugg idag igen. Pluggar gör jag ju mest hela tiden jämt ändå, men tentaveckor är speciella. De senaste två dagarna har jag börjat 7.30 och hållt på till 16-tiden, och ändå känner jag mig så oförberedd. 
Det är rätt sjukt hur mycket det tar på krafterna också. Kl 18 var jag färdig att sova. Svårt dock att lägga sig före kidsen, tyvärr..

Fick även veta att vårens praktik blir 2 veckor primärvård och sen 5 veckor medicinsk avdelning. Är jättenöjd med det upplägget, och det ska bli kul att komma ut på lite praktik igen! Lite läskigt också. 

Nu är det sovning som gäller för fru Sandberg! Tentaplugget continues imorgon 7.30. Tror att jag är på G att fatta saker och ting nu, såhär 3 dagar innan tentan liksom. Usch, jag är alldeles för trögfattad för det här..
Godnatt för fan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: