Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Hard work work.

Kategori: What on earth am I saying?

Har skitkul på praktiken faktiskt, säger jag nåt annat så ljuger jag. 

Men alla dessa arbeten som också ska göras tar död på mig. Snart ligger jag väl själv på avdelningen med hjärtinfarkt. 

Är det meningen att man ska sitta till kl 01.30 och skriva, efter att ha "jobbat" kl 7-16, och dessutom börjar kl 7 imorgon igen?


Jaja, bara två tentor, och 6 arbeten kvar att skriva på drygt 3 veckor. Sen är det sommar och då ska det jobbas på riktigt och dessutom få betalt för det. 

Patienterna på praktiken tycker synd om mig som betalar (tar lån) för att jobba där. Försöker trösta mig själv med att tänka att jag får betalt i kunskap och erfarenhet (även om det inte betalar några räkningar eller ger mat på bordet..).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: