Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Why did the nursing student cross the road?

Kategori: What on earth am I saying?

... in hopes of getting hit by a car. 


Jag är totalt mör i hela kroppen efter det intensiva tentapluggandet, och nu är den förbannade tentan skriven. Det började rätt bra, men sen blev det bara svårare och svårare för varje fråga, kändes det som. Det liksom inte alls det som det hade lagts tyngd på under kursen.
På tisdag börjar nästa kurs. Jag hade sett framemot 4 dagars ledighet till dess, men jag måste nog lägga den tiden på att plugga till att göra om dagens tenta. Den kommer inte att bli godkänd. 

Nu ska jag göra iordning en stor kopp te, mysa ner mig under en filt i soffan och tycka jättesynd om mig själv. 
Nejdå, men lite i alla fall.


Wilton hjälpte till med tentapluggandet. Förhörde mig och sånt, ni vet. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: