Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Gardening is cheaper than therapy and you get tomatoes.

Kategori: Inredning och pyssel

Det är rätt fint ute hos oss på landsbygden på våren och sommaren, men just runt vårt hus brukar det se rätt trist ut. 
Jag tycker att det är väldigt fint med planteringar, krukor, blomlådor, amplar, you name it. Tyvärr är jag för okunnig för att fixa och sköta sånt, men i år tänkte jag faktiskt lära mig. Hur svårt kan det vara? 
Råkade dessutom lägga ögonen på dessa uuuursnygga vattenslangar, vägghållare och munstycken från Garden Glory (gardenglory.se)! Mitt hjärta gråter efter hornen och slangen i guld, men det ekar i stackars lilla studentplånboken..
(Bilder från gardenglory.se)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: