Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Swimming and tangled hair.

Kategori: What on earth am I saying?

Fjärde augusti och sommarens första bad för mig och Anabelle (om den uppblåsbara bassängen hemma i trädgården räknas). Anabelle imponerade på mig från att förra sommaren och alla somrar innan dess varit panik-ångest-rädd för att bada i pool och sjö, till att trivas som fisken i vattnet! Det blir nog fasen OS-medalj på henne typ år 2024, eller nåt. Kom ihåg att jag sa det! Tyvärr blir det inga bilder från idag, då mobilen låg inlåst i omklädningsrummet hela dagen, men bjuder på en hemma-i-trädgården-bild. Dessutom kom svärfar med en cykel+barnsadel idag, så jag cyklade 1,2 mil gravid, med halvpunka, i motvind, med Anabelle bakpå, utan vatten, i stekande sol, barfota. Det gör jag inte om de närmaste dagarna igen, kan jag säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: