Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

120131 .

Kategori: What on earth am I saying?

Alltså, GUD(!), vad dålig jag är på det här med att blogga och så skriver jag aldrig nåt vettigt heller.
Det verkar ju dock vara skitsamma, med tanke på att ni är här och kikar ändå.
'
Jag verkar ha glömt bort lite hur det är att gå i skolan. Märkte igår att jag är nära att halka efter med en hel del om jag inte sitter ett par timmar om dagen med plugget utanför lektionstid.
Inser bara hur tacksam jag är att jag inte kastade mig i på universitetet på en gång, med tanke på det.
'
Förövrigt är jag rätt imponerad av mig själv. Jag har tagit upp träningen på allvar och är grymt motiverad. Rökningen minskar mer och mer till att knappt existera.
'
'
Just för tillfället har jag inte mycket mer att dela med mig av. Jag måste nog skaffa ett mer intressant liv, inser jag.
'
'
Sanna gillar: Motivationen, äventyr och Keso.
Sanna ogillar: Samvetet, Samhällskunskap B och att Desperate Housewives har uppehåll i 118 år.
'
'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: