Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Away with the fairies among the mountains.

Kategori: What on earth am I saying?

Jag har blivit medlurad till fjällen av min käraste sambo. Fjällen? I juli? Alltså, åker jag nånstans påsommaren ska det vara varmt, soligt och beachigt. Så jävla lurad. Det finns fler mygg här än sandkorn i Sahara (min insektsallergi, ni som vet), det är kallt och det regnar ungefär 15 gånger per dag.Fy SATAN!

'

Jag ville i alla fall inte bli utsedd till dagens bitterfitta, så jag log och satte på mig stövlar och regnkläder och följde med på vandring. För att inte vara allt för negativ säger jag bara att vyerna var riktigt fina och myggen var rätt jobbiga (läs plågande). Anabelle var dessutom överraskande duktig på att gå. Bara så ni vet. Nu ska jag dra i mig en kopp rooibos sen blir det nog sängen inom kort!

'

(blogg.se totalvägrar tt låta mig publicera bilder för tillfället, så jag avslutar såhär: to be continued)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: