Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

I feel like shit, and all I can do is.. feel it.

Kategori: What on earth am I saying?

Att känna sig som ett roadkill har blivit standard för mig de senaste veckorna. Extrem trötthet, illamående, yrsel, konstant hunger, nästäppa och huvudvärk. Japp, det är precis vad det låter som. Om 7 månader blir Anabelle storasyster. Totalt oväntat, I know. För mig med.

'

Jag nämnde i ett tidigare inlägg att det var något som tog upp mycket space i mitt huvud och ni förstår säkert att ovanstående är en del av det. Men det räcker inte, ther's more. Om drygt en månad blir jag fru Sandberg. Haha, hör ni hur det låter?! Sanna Sandberg. Kommer ta tid att vänja sig.

'

Det var allt för den här gången!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: