Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

You will never find time for anything. If you want time, you must make it.

Kategori: What on earth am I saying?

Äntligen funkar blogg.seappen igen, så det kan börja bli lite liv i den här halvdöda bloggen. Jag sitter nämligen alldeles för sällan vid datorn. Dator = Plugg. Ingen dator = Inget plugg. Ni fattar, man vill ju undvika det som undvikas kan. Dock har jag kommit till en punkt, där jag undvikit plugget på tok för mycket och har sjukt mycket att ta igen. Jag vill bara att klockan till att börja med ska bli 13.00, så att jag kan kolla antagningsbeskedet för hösten och om jag kommit i får det gärna bli terminstart as soon as possible, så jag kan få förtränga den här satans tråkiga sommarkursen.

'

Dessutom har jag lyckats dra på mig ännu fler saker som tar utrymme i huvudet och tänkandet. Exakt vad det är kommer jag gå ut med i bloggen senare. Men det är rätt stort jag lovar! ;)

'

För tillfället sitter jag på tåget på väg till Stockholm, föreläsningar och seminarium. Har ingen lust med det egentligen, utan hade mycket hellre kört på soffmys hemma hela dagen. Idag är en sån dag. Fast jag måste erkänna attdet är rätt mysigt att åka tåg i spöregn. En sak jag däremot inte förstår är varför i helvete SJ alltid måste ha 28 minusgrader på tågen?! Höj värmen lite, tack!

'

Sådärja! Ännu ett meninglöst inlägg med Sanna-svammel fixat. Varsågod!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: