Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

So this is the life they talk about.

Kategori: What on earth am I saying?

Ja, alltså, än en gång inleder jag ett inlägg med hur dålig jag är på att skriva här, men så får det vara. Så jävla intressant liv har jag liksom inte att jag kan skriva 50 rader om dagen. Uppenbarligen inte ens en endaste rad i veckan. Månaden. Typ.
Och anledningen till att jag skriver nu är för att jag sitter på tåget på väg hem från mitt älskade fina Stockholm, som jag saknat/saknar så otroligt mycket och har liksom inget annat för mig.
'
Det blev plugg som fick gälla under sommaren efter lite om och men, så det är därför jag varit i Stockholm, om det skulle vara någon som missat det. Jag har suttit på föreläsningar och seminarium mellan 8.30-17 idag, så nu är jag helt jävla sås i skallen. Det har varit en intressant dag, men som sagt, sås.
'
På tal om nåt helt annat. Vart fan tog sommaren vägen? Den typ kom och drog lika fort. Jag vill ju gå i fina sommarkläder och bli brun, jättebrun, utan behöva fuska med massa solarium. Det här suger. "Sommarens plagg 2012; Skinnjackan" liksom? Ni hör ju hur det låter. Sa jag att det här suger?
Nu blev jag på dåligt humör och tåget är snart framme. (Och jag ska försöka skriva lite oftare, så att ni som är här och kikar med jämna mellanrum av nån konstig jävla anledning, slipper lämna sidan besvikna).