Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

120314 .

Kategori: What on earth am I saying?

Idag har jag varit ledig från skolan.
Gick upp i tid imorse och gjorde mig iordning för att åka och lämna Anabelle på dagis och sen sätta mig på Cityakademin och plugga.
20 minuter innan det var dags att åka ångrade jag mig, så det vart inget dagis och inget plugg. Istället tog jag och Anabelle en promenad med Linda och åt glass vid slottet. Vårkänslorna bara bubblar i mig!
'
Det vart förövrigt inga bullar idag heller. Istället handlade jag ännu mer mjöl, mjölk och jäst för att baka bröd. Brödbaket blev inte heller av, kanske jag ska tillägga. Det här med halvfärdiga projekt, var det ja! Äh, det får bli på fredag istället, när jag är ledig igen.
'
Jag har sökt lite sommarkurser också. Till en början var tanken mest att ha nåt att göra om det skiter sig med sommarjobb. Men när jag fick tänka efter lite så, känner jag att jag nästan hellre pluggar i sommar än jobbar. Då kan man bestämma lite själv när man vill vara "ledig". Annars har man ju ofta oturen med att vara ledig när det regnar och jobba när det är livets väder.
På tal om plugg är det helt sjukt att halva terminen har gått redan! Tiden bara flyger förbi.
'
Nu börjar det bli dags att sova, först lite film i sängen med Anabelle.
(Ungen är ju otrolig, sover nästan aldrig före 00.00.)
'
'
Supersnygga Anabelle på väg att möta Linda för en promenad.
'
'
Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: