Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

120322 .

Kategori: What on earth am I saying?

Min dator har havererat och jag är skitförbannad. Mobilen lever också sitt eget liv.
"Apple är bäst! Det funkar alltid!" Ja, jo. Tjena!
Nej, jag får försöka inbilla mig att det här är straffet för mina tidigare synder. Jag skulle faktiskt aldrig byta ut min Macbook eller iPhone mot nåt annat om jag så fick dem gratis. När de funkar, så funkar de faktiskt riktigt bra.
'
Förövrigt avslutar jag idag denna skolvecka med en 1,5 timmes lektion, sen tar jag helg.
På lördag blir det utgång med Selena och på söndag vankas det Boda Borg med ett helt gäng! Det blir fint.
Ska försöka hinna (läs: orka) klippa mig och baka nåt gottigt också.
'
Det kanske blir Cookiemonster-cupcakes? (bild från Google)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: