Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

The to-do-list that never ends

Kategori: What on earth am I saying?

Det blir verkligen inte mycket tid över till den här stackars bloggen. Nu har jag i alla fall lyckats sätta mig ner i köket en stund och varvar ner med en kopp rooibos innan jag fortsätter med mitt hektiska liv.
Idag har jag redan hunnit med utvecklingssamtal på dagis, disk och första omgången tvätt är igång. Städryck av huset som ser ut att ha haft besök av en virvelvind, PLUGG MED STORA BOKSTÄVER, handla och matlagning står kvar på dagens att göra lista..
(Och ja, jag vet att jag har en man som KAN hjälpa mig, men jag är (tyvärr) sån att jag måste få göra saker och ting på mitt sätt, annars blir det liksom inte rätt och då gör jag om det själv ändå. Någon som är likadan?)

Kommentarer

  • Selena säger:

    Jag känner likadant! När Ch har städat ser det ut som när jag har stökat till det.. Typ

    2012-11-20 | 12:28:51
  • anton säger:

    vadå, jag försöker och det är tanken som räknas väl ? :D hahaha ....

    2012-11-21 | 11:04:02

Kommentera inlägget här: