Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Dear Friday. You are the wind beneath my wings. If you were wind. And if I had wings.

Kategori: Inredning och pyssel

Var på föreläsning i nån timme idag, sen bestämde jag att jag (typ) fattade grejen, så jag gav mig själv helg och smet hem istället.
Hemma väntade den sedvanliga städningen och det är ungefär vad jag har pysslat med fram tills nu. Och lagat middag.

För ett par dagar sen tröttnade jag rejält på att vårt vardagsrum såg ut som ett stökigt förråd och började möblera om.
Ikväll blev det så färdigt som det kan bli. Lite smådetaljer kvar bara, men det får bli till nästa helg när kontot fyllts på med nya pengar.
Ställde undan vår stora bokhylla (som jag fyndat på Blocket, GRATIS!) då jag insåg att den helt enkelt är för stor för vårt lilla vardagsrum och införskaffade mig ett nytt soffbord, tog in sovrumsmattan och placerade som sagt om möblerna lite! Voilá! Vardagsrummet fick helt nytt, icke förrådliknande liv!

Här är bild på bokhyllan som jag gav upp och det "nya" vardagsrummet:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: