Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

You fight, you make up. You kiss, you break up.

Kategori: What on earth am I saying?

Något som stör mig otroligt mycket är när folk gör slut så fort de bråkar lite. Vad värre är, är att det finns rätt många av den här "typen" av par som ändå anses vara vuxna människor, men ändå håller på med den värsta barnsligheten av dem alla: byta relationsstatus på Facebook från "singel" till "förhållande" ungefär tre gånger i veckan. HALLÅ?!
Både ni själva och resten av världen vet att ni kommer bli tillsammans om 2 dagar igen! Måste alla veta varje gång ni har tjafsat lite?

Visst, jag och Anton har även vi haft våra dispyter och levt våra liv på varsitt håll vid två tillfällen. Men inte 1 gång i veckan och jag blir definitivt inte singel varje gång vi kommer i luven på varandra.
Jag undar bara skäms folk inte för det här beteendet? Det skulle i alla fall jag göra. Och mycket.

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Hmm verkar onekligen pinsamt att hålla på sådär.. Tyvärr vet jag oxå folk som gör det.. Man undrar ju vad dom sysslar med!

    2012-10-16 | 19:03:24
    Bloggadress: http://SweetAngie.blogg.se

Kommentera inlägget här: