Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Vårt bröllop 120901.

Kategori: What on earth am I saying?

Ja, nu är vi alltså gifta och ärligt talat så känner jag faktiskt ingen som helst skillnad. Det ända som känns ovant är när jag pratar om Anton och säger "min man". Sambo eller pojkvän känns fortfarande mer naturligt. 
Det här med att skriva underskrift är en till grej som känns ovan. Sanna Sandberg. Det blir olika varje gång. Får nog ta och öva lite. 
(Bloggen får vara som den, även om den heter Sanna Jylö. Jag orkar helt enkelt inte göra en hundrade blogg.)

Jag har snott varenda bild från bröllopet jag har kunnat hitta på bloggar, Facebook och Instagram, då jag inte direkt sprang runt med kamera själv. Jag var lite upptagen med att gifta mig liksom.
Snart kommer däremot de "riktiga" bilderna, så det ska bli spännande!
Dessa får ni lägga ögonen på så länge. 
(de flesta bilder, dock inte alla, men nästan är tagna av bästa Bella)

































Kommentarer


Kommentera inlägget här: