Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

100%

Kategori: Preggo

Det beräknade förlossningsdatumet är här och än så länge känner jag inga som helst tecken på att det skulle vara på G. Förvärkarna försvinner lika snabbt som de kommer. Sjukt störande. Ena stunden ligger jag med sammandragningar, värk och en rygg som känns som den ska gå av och nästa dag känns det ingenting alls. Idag är en sån dag. Som inte känns, alltså.
Jaja, än så länge har han ju drygt 12 timmar på sig att hitta ut, så nu när jag tagit sovmorgon till kl 11 och känner mig utvilad, ätit en riktigt fet frukost och har fyllt på energidepåerna ska jag ge mig på att storstäda huset. Om värkarna inte kommer igång då så har vi i alla fall ett rent hus?

https://cdn3.cdnme.se/1680696/6-3/pic_512f3464e087c368e68f0a3a.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: