Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Blame yourself.

Kategori: What on earth am I saying?

Idag har jag varit vaken sen klockan 7. Blev väckt av Antons alarm som låter som ett jävla krigslarm, men inte fan vaknar han för det, utan det är ändå alltid jag som får förbli vaken och försöka få honom att kliva upp i 1-1,5 timme.. Ibland känns det som att jag redan har 2 barn. Anabelle på 4 år och Anton på ungefär 15.
Jag är lite extra lam idag dessutom. Ingen ställning är direkt bekväm och varenda rörelse för med sig ett svärord. Ryggvärk Special Edition från gårdagen, då jag skuttade runt bra mycket mer än jag orkade och borde gjort med barnen på gymnastiken vi är ledare för. Kan inte göra annat än att skylla mig själv.
Ska försöka kräla mig fram till medicinskåpet och knapra ett par Alvedon och hoppas på förbättring. Helgens diskberg och chipssmulor på golvet ger mig ångest.
Jag minns typ inte ens hur det känns att inte ha några krämpor. Om jag blir av med dem efter förlossningen ska jag nog bli religiös!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: