Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

I got a feeling..

Kategori: Preggo

Alltså.. Förvärkarna jag hade för två veckor sedan, ba' försvann?!
Sjukt störande. Jag byggde typ upp värsta förhoppningarna om att det började hända grejer, men nej. Otroligt irriterande.
Däremot har jag sen i eftermiddags haft en mycket konstig känsla i kroppen. Vet inte hur jag ska förklara, men typ rastlös fast jag är superseg. Konstigt bara. Resfeber kanske man skulle kunna jämföra med? Och med risk att bli för detaljerad, även mer ont än vanligt i musslan. Om ni vill veta, alltså.

Anabelle har smittat mig med en ny förkylning också. Tack för den, liksom. Andra förkylningen på en månad. Den här gången är den inte alls lika hemsk som den förra, som tur är. Då hade jag typ dödsångest.
Nu kan det ju vara så illa att min konstiga känsla beror på förkylningen, men jag vill inbilla mig att det inte är det.
Det är konstigt egentligen hur man går och längtar efter något som gör så ont. Jag vet ju att när jag väl ligger där och kalvar kommer jag tänka att jag hellre är gravid resten av mitt liv än att klämma ut ungen..

Kommentarer

  • Elona säger:

    haha..musslan alltså! Du är så rolig Sanna! Hoppas du och magen mår bra! Nu är det ju inte långt kvar!

    Kram

    2013-02-15 | 20:43:01

Kommentera inlägget här: