Sanna Sandberg

"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile."

Sleepy Saturday.

Kategori: What on earth am I saying?

Anabelle vaknade supertidigt idag, tror fasen inte ens att klockan var 8. Slog på Barnkanalen åt henne och gick och lade mig en stund igen.
Sen dukade jag fram brakfrukost. Anton äter aldrig frukost med oss på vardagarna eftersom han äter det i skolan, så därför blir det lite extra mys med just frukost på helgerna!
Jag gör ofta misstaget numera att äta liiite för mycket än vad som får plats i den lilla yta min magsäck har kvar, så jag blev såklart illamående och blev tvungen att gå och lägga mig igen. Märkte knappt att Anton försvann iväg för att spela fotboll ett par timmar, för när jag vaknade hade Anabelle lagt sig och somnat bredvid mig och Anton var hemma igen och hade somnat i soffan framför Alpin VM. Då var klockan närmare 15 och jag fick lite småångest över att ha sovit bort halva dagen. Väckte Anton och vi har faktiskt varit riktigt duktiga idag. Tvättat 3 maskiner tvätt, diskat 2 stora omgångar disk och plockat i ordning på alla saker som låg öööverallt!
Nu sitter vi och myser i soffan med massa tända ljus och filmen UPP på TVn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: